بیوگرافی و همه فیلمهای الهام حمیدی

 الهام حمیدی یکی از بازیگران ایرانی است که در تاریخ ۸ آذر سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش کرده است و از سال ۱۳۷۸ تا کنون به صورت حرفه ای در این عرصه مشغول به فعالیت است.


الهام حمیدی - الهام حمیدی اینستا - الهام حمیدی با فرزندش

گفتنی است که الهام حمیدی علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس هم داشته است. او در مورد این شغل خود گفته است که تصمیم گرفته در حیطه اقتصادی یک شغل امنی داشته باشد و برای این هدف مزون داری را انتخاب کرده است اما ظاهرا هماهنگ با تصمیم او قیمت دلار به سه ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای الهام حمیدی

 

بیوگرافی و همه فیلم های گلاره عباسی

 گلاره عباسی یکی از هنرمندان جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است. او در عرصه سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۰ تا کنون به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

خانواده گلاره عباسی
گفته می شود که این بازیگر اصالتا کرد است. از قوم کرد استان کرمانشاه است. نام کوچک او هم یکی از اسم های زیبای کردی است و معنای گلاره در این زبان یعنی مردمک چشم یا نور چشم. گفتنی است که نام پدر گلاره بهرام عباسی نام دارد و اهل ادبیات است. این بازیگر زن مشهور ایرانی تنها یک خواهر دارد. نام خواهر گلاره عباسی بهاره است که متخصص تغذیه است و در کانادا زندگی می کند.


تحصیلات گلاره عباسی
عباسی ضمن این که در ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلم های گلاره عباسی

 

بیوگرافی و همه آهنگ های روزبه بمانی

 روزبه بمانی یکی از هنرمندان نامی و جوان کشورمان است که در تاریخ ۷ آذر سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است. او شاعر است و ترانه سرایی هم می کند و از جمله خوانندگان خوش صدای کشورمان هم به شمار می رود.

روزبه بمانی - روزبه بمانی کجا باید برم - روزبه بمانی گل به خودی - روزبه بمانی اسمت که میاد


روزبه فعالیت هنری اش را با بهروز صفاریان شروع کرده است و به عنوان ترانه ‌سرا سابقه همکاری با هنرمندان صاحب نامی را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله او با هنرمندان زیر همکاری داشته است : داریوش، گوگوش، منصور، محسن چاوشی، محمد اصفهانی، احسان خواجه ‌امیری، کامران و هومن، محمد علیزاده. فرزاد فرزین، محسن ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه آهنگ های روزبه بمانی

 

بیوگرافی و همه فیلمهای دنیا مدنی

 دنیا مدنی یکی از بازیگران زن ایرانی به شمار می آید که مدتی است وارد عرصه بازیگری شده است و طرفدارانی برای خود جمع کرده است. البته او پیش از بازیگر شدن در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و الان هم طراحی لباس را ادامه می دهد و هم هنرپیشه است. وی در تاریخ ۱۳ تیر سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. در مورد دنیا مدنی این را باید بدانید که او دختر رویا تیموریان بازیگر زن مشهور ایرانی است.


دنیا مدنی - دنیا مدنی و همسرش - دنیا مدنی ویکی پدیا - دنیا مدنی اینستا

دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان




بیوگرافی مختصر از رویا تیموریان مادر دنیا مدنی
نام اصلی این بازیگر دلارا تیموریان است ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

بیوگرافی و همه فیلمهای دنیا مدنی

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->